wtorek, 1 grudnia 2015

Pierwszy post, czyli co ja tutaj robię

Pierwszy post, czyli co ja tutaj robię


Wydawałoby się, że założenie bloga jest proste. Błąd! 
To strasznie trudne zadanie, które jest jeszcze bardziej utrudniane przez internet. Internet to strasznie podstępne stworzenie
, niby chce nas – ludzi – do siebie przyciągnąć, kusi, zachęca, a potem zaczyna stroić fochy. „Domena zajęta”, „Taki blog już istnieje”, „Niestety, wybierz inną nazwę”.
Całe noce myślenia, kombinowania, jak tutaj podejść podstępnie internet i w końcu, po miesiącu prób i nieprzespanych nocy, zaakceptował mnie! Blog pojawił się w sieci i bardzo mnie cieszy, że w końcu się to udało, bo sam pomysł na prowadzenie własnej strony chodził za mną od dawna, tylko  tak jakoś odwagi brakowało.
Teraz, kiedy już stworzyłam ten swój kącik, zamierzam tchnąć w niego życie i szczyptę pozytywnej energii.
Na pewno będą się tutaj pojawiać ciekawostki fotograficzne, inspiracje związane z fotografią i grafiką i nie tylko. Mimo zapędów do technologicznych nowinek, jestem typową kobietą, która uwielbia wszelkiego rodzaju „babskie sprawy”, więc pewnie i takie rzeczy znajdą tu swoje miejsce.
Mam nadzieję, że znajdziecie tutaj coś dla siebie i zostaniecie ze mną na dłużej.

Do zobaczenia! :)



2 komentarze:

  1. Coonakombinuje.pl6 stycznia 2016 15:30

    Hej ja też miałam podobne dylematy na starcie i też dopiero zaczynam�� będę zaglądać jak Ci idzie. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję i Tobie również życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń