wtorek, 1 grudnia 2015

Foto Adwent - Wyzwanie fotograficzne




Pierwszy dzień grudnia zawsze jest dla mnie granicą między jesienią a okresem przedświątecznym.  Powoli zaczynam otaczać się ozdobami stosownymi dla tego okresu i przygotowuję dom do Świąt. Dotyczy to również chodzenia po galeriach handlowych w poszukiwaniu prezentów, ale o tym opowiem kiedy indziej...
Grudzień, wbrew pozorom, jest miesiącem niezwykle kolorowym
i różnorodnym. Wokół zaczynają pojawiać się stroiki, pachnące piernikami świeczki, lampki, wstążki, muzyka z dzwoneczkami w tle, złoto i czerwień zaczyna dominować inne kolory wokół nas.
A jednak mimo tego, że świat nabiera świątecznych barw rzadko kiedy zdarza mi się uwieczniać ten klimat na zdjęciach. 

I tutaj właśnie, w napadzie kreatywnego myślenia i chwilowego natchnienia, między czynnościami mniej przyjemnymi, stworzyłam fotograficzny kalendarz adwentowy, serię 24 ujęć do sfotografowania przez 24 dni grudnia, aż do samej Wigilii.
Mam nadzieję, że w mojej kolekcji pojawią się w końcu zdjęcia, do których będę z przyjemnością wracać i jednocześnie  możliwość stworzenia czegoś ładnego zmotywuje mnie do dalszego tworzenia ;) Niedawno odkryłam w sobie potrzebę otaczania się ładnymi dodatkami do domu i biura, a największą frajdę sprawia mi akt tworzenia tych dodatków. Liczę na to, że uda mi się zrobić kilka ciekawych zdjęć, które w kolejnym roku zawisną przed Świętami na ścianie. ( tak zwanej Ścianie, Która Zawsze Jest Pusta)

Zapraszam, przyłącz się do mnie i stwórz swoje własne migawki w tym przedświątecznym czasie. Kolejność dowolna! Zrób 24 zdjęcia, cztery albo jedno, ważne, żeby Ci się podobało i żebyś czuł satysfakcję, że to Twoje dzieło.

Lista zdjęć do zrobienia do Świąt




Swoje zdjęcia publikować będę na Instagramie (minti_dot) z hashtagiem #fotoadwent, zapraszam Cię do obserwowania moich fotograficznych poczynań i do podzielenia się własnymi zmaganiami na Instagramie. (#fotoadwent)
Zaraz po Świętach na blogu pojawią się zdjęcia wykonane przez te 24 dni, a jeśli prześlesz do mnie link do swojego posta podsumowującego 24 Dni chętnie umieszczę w poście linka do Twojego bloga! :)

Przyłączycie się?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz